Korsetten

Julia stylade mig idag till ett skolprojekt och fotograferade (hon har tagit bilderna men jag gjorde redigeringen).
 
 
 
Hade min korsett under fotoskiten så tänkte jag kunde ha den med min tröja över medan jag åker hem för var sista lektionen så kändes jobbigt att tjorva av den. Men blev inte en trevlig upplevelse...

Har inte haft den på över ett år så hade glömt hur påfrestande det kan vara efter ett tag, då det var varmt ute blir det först och främst skitvarmt. Så får man en sådan hållning av den och när jag håller bra hållning länge får jag bröstsmärtor för bröstmuskeln i bröstkorgen sträcks ut som då man strechar benen (fast det känns mycket mer) vilket är ytterst obehagligt och gör rent ut ont.. Min är inte tränad/utrstäckt då jag haft så dålig hållning genom livet därför får jag så och kanske inte du får så. Har åkt in på akuten tidigare på grund av det då jag inte visste vad det var.
 
Så svettas som en idiot nog svårt att andas när den spänner över hela min överkropp och sen får jag otroliga bröstsmärtor. Perfekt, sen var spårvagnen fullpackad så kändes som att det var Bråvalla all over. HAHA, men överlevde och så fort jag kom hem fick fläsket välla ut, sweet!
 
Haha, videon för idag kommer snart.

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Cecilia | Tatuerad & piercad feminist

Snygg frisyr! Korsett är inte allt för skönt, men snyggt är det :)

Svar: Tack! :) Jaa, är ju snyggt som fan!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: