Klagomål och veckans planer

Kunde inte gå ut för min migrän var så jävla dålig... Blev bättre nu efter att ha ätit men känner fortfarande av det i bakhuvudet så ska försöka lägga mig tidigare. Blir så irriterad på mig själv då jag alltid ska få det då jag faktiskt ska göra något så blir man helt handikappad och kan knappt röra sig...
 
Måste ringa läkarna igen och få en tid att komma dit, då jag förra gången bara fick telefon tid men då sa dem att de inte kunde ge ut mediciner bara via telefonen VARFÖR FICK JAG BARA TELEFON TID DÅ? Åh, blir så less..
 
Sen måste jag också få en tid att röntga mitt huvud igen för hade ju en cysta förra gången jag kollade och måste bara checka av att den inte blivit sämre vilket kan leda till tumör, blää, för läkare!
 
 
 
I alla fall så är det imorgon PlusAwards så då ska jag se om jag vinner årets Makeup elev tror jag det var.. Inga för höga förväntningar men nog kommer jag bli besviken om jag inte vinner! Men hursom kommer jag vara fett fancy med klänning och allting, ska försöka lägga upp bilder innan eller efter.

På fredag blir det också tatueringsmässan, ska spana efter någon som verkar vara bra på det jag ska göra nästa gång och på lördag ska jag med Julia som ska se Yohio igen. Så ovanligt mycket den här veckan, mehe.
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: