Cranky

Har varit craanky, sen jag kom hem, var trött så gick och la mig även fast jag vet att om jag går och sover på dagen så kommer jag få ont i huvudet och bli grinigare, vilket jag blev...
 
Men satte mig framför Beautylish som jag inte varit inne på över ett år och började ladda upp nya bilder, ska försöka bli mer aktiv där för man ser så mycket inspirerande smink (http://www.beautylish.com/elliwikman - min beautylish om ni vill kolla)
 
Tänkte också uppdatera er om att jag använder ny hårinpackning nu, istället för nummer 600 så har jag 200.
 
 
Värre i verkligheten.

När jag använde 600 blev mina fingrar och naglar tilslut immun (antar jag) för färgen så färgade inte av på mig längre men nu när jag använder en ny färg blir naglar och händer färgade. Så om ni ska använda det, använd hanskar om det är ett problem med färgade fingrar för er!
 
Ska redigera dagens video nu så får ni den senare..
 
KRAM
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: