Buttbad!

Hallå i min blogg! Jag är buttbad på att uppdatera i know.. Alla bloggares synd och skam!
 
Skoldagen bestått av 2 stora aprilskämt, men ingen som drev med mig.. Men jag och Julia skämtade med Becka och sen drev Elli med Julia (och när jag fick veta om det så blev jag lite whatta fukk?) om ni vill läsa om det får ni kolla Julias blogg dollmurderer.blogg.se
 
Själv har jag inte fått några skämt åt mitt håll ännu som tur är, är ganska lättlurad om det verkar troligt.. 
 
 
 
Handlade också innan jag for hem och ska vi snacka stora i-lands problem?! Det är fan när man köper hörlurar och dem är helt krokiga och konstiga, hata're...
 
Också beställt ny telefon och hoppas den kommer i veckan annars kommer den på måndag nästa vecka!
 
Har fått jätte mycket komplimanger för mitt hår idag så känns ju bra, så jag inte ser buttugly ut! Haha.

Färgen är så konstig på dagen utomhus då ljuset är kallare är det mer åt det lila hållet men sen när kvällen kommer och ljuset blir varmare blir det rödare och rödare och sen när solen gått ner helt ser det ut som svart med röda skiftningar, tror jag ska filma imorgon hur det ser ut i alla olika ljus för ser lite fränt ut..
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: