YOHIO!

What's up bitches? Har haft ont som fan idag, inte lika illa som igår och kunde hantera skolan osv.. Igår låg smärtan på en 8-9 men idag är det nog bara 4-5'a. 

MEN! Vill ni höra lite awesome nyheter?! Julia och jag satt i matsalen och sen fick hon ett mail där det stod att hon vunnit biljett till Yohis konsert nu på lördag OCH att hon får ta med en vän och jag var ofin i kanten och sa "DU MÅSTE JU TA MED MIG" haha, men hon sa att det var KLART. Sen läste hon vidare i meddelandet och vi ska tydligen få träffa honom.. O.o Kommer typ svimma av nervositet.. Haha, men blir nog bäst!
 
Längtar som fan till att använda mina sjalar igen, there so cozy! :3 Har palestina sjalar för tycker verkligen inte om dem där tubsjalarna.. Tycker det ser ut som nackkragar... Haha!  
 
Men ska jobba på arbetet jag missade igår, vi ska skriva om olika stilar och jag valde så klart "punk" inte för jag är punkare men älskar den stilen!
 
KRamisarrr!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

OMG VI KOMMER JU FUCKA UR!

Anonym

Hoppas ni får kul :)

Svar: Tack sp mycket! :3
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: