Sjukuppdatering, praktik och sjukgymnast

Hejhej, har fortfarande ont men inte lika illa som förut.. I alla fall tänkte försöka uppdatera ändå.
 
Praktiken gick bra, tror jag bara kommer in i rutinerna där kommer jag trivas asbra.
 
Efter det tog jag spårvagnen till sjukgymnasten som märkte direkt att det var en spänning på vänstra sidan av nacken. Vilket är sjukt irriterande att det var något så simpelt (hoppas i alla fall att det var så simpelt men vad fan vet jag) eftersom då känns det som jag har haft ont i huvudet i onödan i 10 månader för känns som en ganska "basic" sak läkare borde kolla efter men NEEJ...
 
Efter det träffade jag Jahfet och vi gick omkring och pratade i kanske 3 timmar, sista halvtimmen innan jag åkte hem började jag ha ont som fan vilket bara blev värre och värre och när jag kom hem kunde jag knappt röra mig... Nu är det som sagt bättre men inte alls bra.
 
 
Laddar upp dagens video på någon timme.. Kram
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: