Ingen praktik längre

Hejhej!
 
Fick ett sms av min lärare nyss att det blivit ändringar i personalen på Deichmann och det inte kunde ha kvar några praktikanter.. Man kan ju inte undvika att undra om det var jag som gjorde något fel men kan inte komma på något jag kan ha gjort. Så var säkert sant! :3
 
Bara för att alla mobbar mig då jag dricker ur min flaska, MAN DÖR JU UTAN VATTEN!
 
 
Så, är ledig imorgon.. Hm.. Vet i alla fall att jag ska ringa och sjunga "Ja må han leva" åt Jahfet (ska bjuda han på mat på tisdag) och sedan ska jag tvätta. Annars är det som vanligt inte mycket som händer.
 
Har börjat må så mycket bättre och om det är bra väder tar jag nog kameran till folkparken och fotograferar! Låter som en jätte bra plan tycker jag..
 
Massor med kramar ni är bäst!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Man mobbar dig när du dricker ur den för att du låter som ett litet barn när du gör de haha

NiNNi

Man mobbar dig när du dricker ur den för att du låter som ett litet barn när du gör de haha

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: