Doll Creep

 
 
 
 
Har lite hatkärlek över det här sminket, men tror det bara beror på att det andra jag gjorde är ett av dem bästa jag någonsin gjort och då jämnför jag dem.. Men är nöjd annars, haha!
 
Föresten så har jag ju ingen praktik därför var jag ju inte i skolan idag så ni inte tror jag skolkat..
Sen så glömde jag skriva tidigare att jag blev ju lite glad att ni fortfarande kommer in på min blogg fast jag har paus, love to you guys! :3

KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Du har inte suddat ut de svarta tillräckligt, ser kladdigt ut :< *bitch*

Ullis

Du är ju grymt duktig på att både sminka och rita :-D

Svar: Tack så mycket ullis! :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: