Chansade

Julia är ännu sjuk, KRYA PÅ DIG BAJSKORV! Så mitt hår kunde inte ordnas idag, men fick sådan panik att det var så äckligt att jag satsade och färgad det själv! Hade kanske velat ha 5-10% mindre svart men det gör inget..
 
Först när jag såg resultatet fick jag panik men sedan insåg jag att det var lika svart som förra gången bara det att jag vant mig vid att ha rött och mörkrött/svart eftersom det är 2 månader sedan jag färgade det så hade sköljts ur ganska rejält. Klippte också till topparna och luggen, men kanske bara en centimeter för att hålla det fräscht. 
 
Mitt hår är blött!
 
Var sol och regn men hittade ingen regnbåge, typiskt! 
 
Nu ska jag göra ett smink.
 
KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

JAG SKA KRYA PÅ MIG! ..Annars ses vi på andra sidan ;)

Men håret blev ju bra! Gooood girl ;D

Svar: BÄST FÖR DIG!!
Hehehhe yeah buddy!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: