Attsingen

Attans! Handlade ganska mycket idag då jag gick på stan med Julia men är nöjd och glad för jag köpte allting! Men jag tycker om att ha mycket pengar...
 
En ny hårinpackning och en *suddar sak", man suddar ut hårda kanter då man ritar med den istället för att använda fingrarna, har velat ha en sån här aslänge, så nu har jag äntligen köpt en.
 
 
Köpte också trosor och bh för 80 (!!) spänn men tänker inte ladda upp bilder på det för tycker ärligt talat sådant känns väldigt "trashy" så tänker inte göra det...
 
Ska gå och handla mat nu och sedan får ni videon för idag, filmade den i skolan så kanske blir kul att se, hehe!
 
KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Anonym

vart köpte du ''suddpennan'' ?? tacksam för svar! för jag har ckså alltid velat ha en, men hittar inte.......

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: