Zombie

Vi gjorde zombie sminkningar på lektionen idag. Becka gjorde huvudsakligen sminket jag hjälpte bara till lite och gjorde lite sårsminkningar på armen.
 
Sen på spårvagnen blev jag sjukt irriterad. Det var en gammal gubbe som råglodde på Becka och han var ungefär 3 gånger så gammal som henne och blev så äcklad av det faktumet så bad honom sluta glo på henne. Han försökte bortföklara sig och jag fick fan säga åt honom två gånger till. Usch...
 
 
Becka och Julia.
 
 
Såren jag gjorde
 
 
Sedan (om jag inte berättat det) har jag för ett tag sedan upptäckt att jag gnisslar tänder vilket också kan ha varit bidragande till min huvudvärk. Ringde tandläkaren idag men kan inte gå dit här eftersom jag inte är skriven här, men mamma ska ringa runt och se om hon hittar någon annan tandläkare dit jag kan gå. Annars ska jag gå när jag åker upp till Gällivare under jullovet.
 
Äter nu nudlar med champinjoner och kollar House, gjorde en mini fotografering på vägen hem som ni får senare.

KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: