Sjuk nörd

Sjuk som ett djur. Myser ihop mig i Olivers stora huvtröja och drar mössan långt över öronen och tvingar mig själv till skolan. Vill verkligen inte missa zombie sminkningen, spelar ingen roll hur hög feber jag har och att jag bara sovit 3 timmar inatt, sånt här missar man inte om man heter Ellinor Wikman!
 
Vilken liten nörd jag är! ;)
 
Så idag är halstabletter och näsdukar mitt största vapen!
 
 
 
Av någon anledning har jag alltid på mig bara svarta kläder då jag är sjuk eller känner mig sliten... I dont know why. Känns bara som att jag vill gömma mig i mörkret, hehe.
 
Kram på er ungar!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Känner du dig sliten varje dag? ;)

Svar: HAAHAA!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: