Ovanligt mycket

Efter skolan träffade jag Jahfet och vi for och käkade pizza på "Gu' va gott" var asgott, haha!
 
Sedan träffade vi bara massor med folk på stan och stod och snackade och garvade i typ flera timmar. Kom hem först vid 19.30 och då hade jag fått med mig Jahfet, Skäggis och Rattmuff, kollade Simpsons och lite youtube och nu är det bara jag och Jahfet kvar (han ska sova här).
 
Bild från skolan idag
 
Många sa idag att jag var snyggare med det svarta i håret, fuck you guys! Haha, jag gillar det bäst med helrött. Oliver och Julia är till och med less på mitt röda hår och tycker jag borde färga något roligare, haha, kommer inte hända på ett tag.
 
Trött som en jude måste sova snart... 
 
MAssor med kramar till er små gurkor!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: