Oliver do the random dance

Hallå! Kom just hem efter att ha träffat Jahfet.
 
Random sak, tydligen ska Oliver åka upp till Gällivare imorgon (helt spontant) han har inte bestämt exakt hur länge han ska stanna men han sa att det i alla fall blir mindre än en månad och han tror på ungefär 2 veckor. Vafan.. Haha, ahja, jag klarar mig.. Jahfet ska komma hit på fredag och stanna under helgen och äta pizza så jag inte är ensam!

Fancy inne i Norrköping centrum.
 
 
 
 
Sminket kommer upp på någon timme så håll ut. Föresten jävlar vad många som var inne tidigt på min blogg! Så många som det brukar vara i slutet var det redan vid 15.00. 
 
I alla fall, puss och kram hejrå!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: