No make

Nu ska jag och Oliver på äventyr! Nej, men ska fixa lite grejer i stan och sådant. Är ju ledig idag igen som varje måndag eftersom jag ännu inte har fått praktik, så ni förstår att jag faktiskt inte skolkar varje måndag, haha..
 
 
 
Och jag har inget smink (bortsett från ögonbryn) because I dont give a fuck. Det känns som om bara för jag använder mycket smink tror folk att jag aldrig går ut utan smink, har inga problem att visa mig utan smink tycker bara jag är snyggare med smink och trivs med det bättre.  But yeah..
 
Skriver sen, kommer ett awesome smink senare! KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: