Mitt hat mot mjukisbyxor

Något jag inte tål är när folk går ute med mjukisbyxor. Tycker det ser så sjukt slitet och hemskt ut. (Förlåt om ni brukar ha det men är bara min personliga åsikt!)
 
Sen är det ju också MINST lika illa då man går i one piece, vill ju bara gråta.. Eller då folk verkar tro att dem ser bra ut då dem har på sig det så har dem fixat håret och sminkat sig asmycket osv... Förstår inte. Värst av allt är ju när folk har mjukisbyxor/ one piece och högklackade skor?! Det är så ologiskt att jag blir helt chokad.
 
Nej mina mjukisbyxor stannar innanför mina egna väggar!
 
 
 
Men jag antar väl att jag får acceptera att folk vill ha det så (...) jag kan ju inte tvinga folk ha på något bara för jag inte gillar det. Haha.
 
Puss och kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Venka

Waaat? Mjukisbyxor är fan sexigt.
För mig är det en bra signal om att det är en människa som inte bryr sig så jävla mycket om fel och värdelösa saker. Det ser ju så chill ut om man inte är en junkie bara.
Och man är alltid redo för äventyr med mjukisbyxor

Svar: Som sagt min personliga åsikt, sedan att du tycker så är ju asnice för dig! :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: