Min kamera!

Min kamera är trasig, tårar har fallit över detta faktumet. Hade hellre levt utan mobil och dator istället för kamera... Använder den varje dag och älskar att fotografera... Ska kanske lämna in den på lagning eller köpa en ny beroende på priset... Hoppas nästan på en ny för att lagningen kommer ta så jävla länge att vänta på.. Usch.
 
¨
Ruvejda tog i alla fall en bild på sminket med sin kamera som jag gjorde åt henne så snodde den hit. Var jätte trevligt att umgås, aldrig gjort det förut men vart asnice. Och är nöjd med sminkningen

Får försöka uppdatera som vanligt men kommer nog inte fungera så bra då jag bara kan ta sugiga cam bilder... Och hatar att ha dålig kvalité på mina bilder men vi får se, vad jag orkar med... Määh, fuck balls.

Vi hörs imorgon
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: