Im back

Jag är tillbaka. :3
 
Inte helt frisk ännu men nog frisk att fungera. Tror jag för första gången i mitt liv hade migrän i fredags. Klarade kanppt av ljud och ljus och allting gjorde ont och det är väl de migrän är? Var jobbigt som fan i alla fall...
 
 
 
Igår fick jag också spasm och ritade konstant och så fort jag la bort ritblocket ville jag rycka fram det igen. Fick fram 4 bilder två av dem slängde jag för dem var så dåliga och dem andra två var nog det bästa jag någonsin gjort. Sen ritade jag 2 bilder torsdags också som ni ska få se någon gång, men inte nu!
 
Skriver senare, kram på er!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Kan möjligtvis vara migrän, men de brukar inte gå över av sig själv? Tror inte de i alla fall. Kanske också beror på hur starka anfall man får.

Svar: Hur fan försvinner annars migrän? O.o
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: