Cupcake

Hejhej!
 
Har umgåtts med Jahfet på stan och sedan for vi hem till oss och åt och var med Oliver. Under min vistelse i stan fick jag med mig en mössa och ett nytt ritblock. Kändes inte roligt att fotografera ritblocket så invigde det med en liten cupcake. :3
 
Har också beställt något spännande från Cdon.com som borde komma i veckan! Hehe.
 
 
Såg så sjukt sliten ut just nu så min hårdocka fick agera modell så ni kunde få se min mössa, hehe.
 
I några inlägg neråt talade jag om att jag måste få en bettskena(?) då jag gnisslar tänder. Har varit massa tjorv med det men jag ska nu få tandläkar tid här i Norrköping i alla fall, skönt, slipper jag vänta tills december och hålla på i Gällivare!
 
Idag är jag för trött men imorgon ska jag ta igen förlorad rit-tid, då jag inte hade något ritblock!
 
KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: