Bästa läsarna

Hej mina underbara blogg läsare! 
 
Min kamera är ännu inte lagad men försöker skynda på så mycket som möjligt att det ska bli ordnat, saknar som fan att fotografera och kommer ofta på mig själv med att tänka ut olika saker jag ska fotografera. Inte kul alls.

Nu är det höstlov och tänkte bara berätta lite om mina planer till lovet, ska storstäda, fara till Stockholm med Julia och sen ska jag klä ut mig på fredag och få träffa kusin Barrett och lite sådant, hehe.
 
 
Gifar från det senaste dagarna.
 
Kommer kanske såna här små uppdateringar någon gång i veckan bara för att ni ska veta att jag lever och hur allting ser ut. Jag hoppas ni alla har det jättejätte bra och jag skriver då jag har något mer att säga!

KRAMAR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: