Tandläkaren

Har varit hos tandläkaren nu! Inga hål och sådant. Men jag har fått övningar till att få käken att slappna av och sedan den 13 december ska jag få en bettskena.
 

Intressant fakta om mina tänder! Haha, då jag var mindre tryckte jag min tunga på mina övre framtänder vilket fått dem att skjuta utåt så jag kan inte få mina 4 övre framtänder röra mina undre tänder. Även fast jag skjuter fram käken eller drar bakåt den.

När jag var mindre trodde jag alla hade så och då läkaren frågade om det störde mig förstod jag inte vad det menade och sa nej men nu när jag fattar att jag borde kunna bita av skinkan på mackan med mina framtänder har jag börjat störa mig på det, haha. :3 Tyvärr går det inte att ordna eftersom risken att jag bara kommer omedvetet skjuta fram dem med tungan igen är för stor.
 
 
Osminkas och underbar det vet ni!
 
Något som förvånade mig var att det inte nämnde mina piercingar alls, haha, väntade hela tiden på att det skulle komma men dem sa inget, hah, skönt. c:

KRAM SKRIVER SEN!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: