Smile

Här vare tomt! Trodde jag skulle komma hem tidigare men så var inte fallet. Sen har jag tagit evigheter på mig för att få bilderna så bra som möjligt.
 
I alla fall, så har dagen varit lite spännande, för Becka piercade smiley på Julia, haha! Sen var smycket förlitet så Julia knallade och skulle köpa ett nytt att sätta i men sen fick hon ju inte in den så vi fick låsa in oss på en toa på stan och pierca en gång till och sen fick Becka pressa in smycket.. HAH. 

Personligen gillar jag inte smiley men Julia är ju mongo så.. Haha..
 
 
Haha, fab
 
Sen handlade jag själv lite på stan. Var nära att jag köpte ett 360 :- läppstift men insikten att pengar inte växte på träd hindrade mig.. Men kommer drömma mardrömmar om det där läppstiftet nu.. Var exakt vad jag ville ha och det jag köpte är jag inte 100 nöjd med.. Så jag vet inte..
 
Man sprayar på sina bilder så det håller for ever!
 
 
Läppstiftet ser mörkare ut i tuben än det är när man använder det vilket är frustrerande. Men ska nog lösa det!
 
 
 
Ska testa lite fotografering här ni kanske får se senare om jag blir nöjd!

KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: