Sjuk

Hej mina bäbisrumpor.
 
Ska nog krypa ihop i en varm och underbar boll och somna snart. Har blivit lite sjuk och vill bara ligga och äta kakor och dricka julmust hela helgen (vilket jag kommer göra) tänkte gå ut och fotografera imorgon och testa mina nya kunskaper i en ute miljö men vet inte då jag börjat bli sjuk, vi ser ju imorgon. Ska försöka komma ut...
 
 
 
Glömde skriva i det tidigare inlägget att jag ska till The hobbit med Oliver och Skrället, därför hade jag 3 biljetter!
 
Hoppas ni har det super duper ultra trevligt, så skriver jag mer imorgon! KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: