Körsbärsblommornaa!

Hej mina körsbärsblommor!

Förlåt för dålig uppdatering som rööv, men det visste ni säkert att de skulle göra då jag är kameralös. Så lider som fan över detta, men tro inte jag glömt er! Planerar upp massa intressanta videobloggar, sminkningar osv som jag ska göra så fort kameran kommer tillbaka så  var inte för ledsen, hehe!
 
 
Om allting går som det ska (är inte säkert, är massa tjorv och skit) så ska det vara klart om max 3 veckor men jag vet inte.. Kan ta längre, men håll tummarna för mig! 
 
Vad händer i mitt liv då? Inte mycket som vanligt, ännu mindre då min kamera inte fungerar..

Ni minns den där bilden som jag gjorde av den där punkaren som jag ser upp till? I alla fall Becka hittade att hon laddat upp den bilden på instagram och hon verkade gilla den, eller vad tycker ni? :)
 
GANSKA STOLT!
 
♦Var i Stockholm och ni kan gå Julias blogg "dollmurderer.blogg.se" och se hatten jag köpte och vad vi gjorde för orkar inte skriva mer just nu.
♦Sminkade Ruvejda och hennes dansgrupp till döskallar på 2,5 timme var helt slut i armen efteråt.
♦Har också börjat spela tv spel lite grann (mario) har inte kunnat spela sedan jag var typ 11, går bara inte, tycker det är så sjukt segt men helt plötsligt gillar jag det och har spelat som fan, får se om det håller sig, men har aldrig tyckt det har varit så här kul på evigheter så kanske.. ;)
 
Seen är det nog inget jag orkar ta upp i bara ett inlägg, ville bara sammanfatta vad som hänt då vi varit ifrån varandra! HEhe, förlåt för mycket text men ville få med så mycket som möjligt. Saknar att blogga men kan verkligen inte förmå mig att ladda upp bilder i B-kvalité, så får tålmodigt vänta.

KÄRLEK TILL ER NI ÄR BÄÄST KRAAAAMM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: