Katten

Sminket är inspirerat från katten i den nyare (otecknade/animerade) Alice i underlandet filmen. Alltså, inspirerad, inte att jag försökte likna honom!

Jag är nöjd med sminket det är bilderna jag inte är riktigt nöjd med. Är svårt att få bra bilder eftersom man måste vara jätte snabb att göra allting då solen försvinner så tidigt osv.Och jag har inga bra ljussättningar i lägenheten.
 
 
 
 
 
 
 
Min hatt jag köpte i Stockholm! Den är så söt! Älskar man den inte otroligt mycket? :3
Tyckte den passade då den har små öron, hehe.
 
 
 
 
Glömde skriva i mitt tidigare inlägg att det inte blev någon tandläkare förra måndagen, vet ni varför? För jag var en jävla vecka för tidig, haha! Jag skulle egentligen dit imorgon, så ska dit imorgon och ordna allting. Så vi får se hur det går med det imorgon.

P.s. du som kommenterade i förra inlägget har fått svar nu!

Några bilder från gårdagens fotografering kommer snart! MASSOR MED KRAMAAARR!!!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Jonas

Grymt snyggt ju ^^ Det där fick mig att tänka på katten (hans leende) från Alice i underlandet faktiskt =)

Svar: Tack så mycket! Är glad att någon såg likheterna :3
Maria Ellinor Wikman

Jonas

Det var så lite så ^^ Det gjorde jag nästan direkt. För det där leendet kan man ju inte ta fel på ^^

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: