Julen närmar sig

Har varit i stan nu och ska nu börja med maten, blir så lycklig då jag ser att det börjar julpyntas i stan. Är mycket mer julpynt här än i Gällivare så är lite skillnad, älskar fan i mig julen, bästa tiden! Efter min födelsedag, hehe. :3
 
 
 
 
Skriver mer senare, kram!!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Jonas

Julen är helt klart bäst, utan tvekan! Dock så kan man ju fråga sig vad snön tagit vägen någonstans? :S

Svar: Om jag hade varit i min hemstad uppe i Gällivare är det ju snö upp i öronen så känns ju lite ledsamt att det inte finns snö här nere :/
Maria Ellinor Wikman

Jonas

Ah, ja. Det kan jag ju förstå =) För jag (precis som du) saknar ju snön. Just nu känns det ju bara helt...dött.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: