Innan ni kommenterar!

Jag ville ta upp en sak här på bloggen (vilket jag inte ofta gör men det här kändes viktigt för mig) jag fått några kommentarer om mitt fotograferande och ritande. Att jag inte kan rätt tekniker på kameran och att jag inte är så bra på att rita och så vidare.
 
Jag anser mig inte som någon expert på något av ämnerna, det är mina intressen. Jag försöker hela tiden utvecklas inom detta och bli bättre så när ni kommenterar att jag inte är jätte bra inom något av områdena så säger jag inte emot men jag säger att jag försöker faktiskt utvecklas och det går inte på en dag..
 
Sen om jag säger att jag är nöjd med en bild eller ett fotografi menar jag inte att det är perfekt jag menar bara att jag har klarat mer än jag kunde förut och att jag ser förbättring!
 
 
 
 
 
 
Sen om ni säger att jag är dålig på smink vet jag att ni snackar skit för jag har jobbat hårt med det sedan jag var 13 år och vet att jag klarar av mycket. Jag kan inte allt och jag utvecklas fortfarande men jag anser mig själv duktig, vilket man får tycka om sig själv.
 
Jag hoppas ni förstår, skriver mer senare!

KRAMAR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: