Good night babes

Avslutar dagen med lite bilder på den vackra kvällshimlen. Imorgon kommer ett nytt smink, hoppas ni har det underbart!
 
Föresten så berättade Oliver att inatt hade jag sovit och slagit huvudet i väggen ashårt och sen klagat över det och nu har jag en bula på skallen... Minns inte detta.
Sen hade jag gått på toa (det finns inget lås på våran toadörr) och Oliver trodde jag var kvar i sängen så hade han kommit in och båda hade blivit asrädda och skrikit. Vilket jag inte heller minns! HAHA jag är en sån jävla djup sovare, hahaha.. 
 
 
 
Massor med kärlek och kramar!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: