Dramatisk jul

Hej små gurkor!

Sitter och lägger upp hur mitt julhandlande ska se ut osv, hoppas alla kommer bli nöjda med sina julklappar. Annars jävlar får dem smisk, hehe! Ska möjligtvis fira jul i Norge där min moster och hennes fru bor, (hoppas, hoppas, hoppas) vilket då kommer bli awesome! Men jag älskar ju julen så den är alltid awesome.
 
Orkade inte fotografera på stan för var hungrig och trött. Men tog några "dramatiska" bilder imorse ni kan få se. Är samma stund som jag tog bilderna i det tidigare inlägget bara med andra inställningar på kameran. Blir fascinerad av hur stor skillnad det kan göra..
 
 
 
 
Skriver senare, kramiisssaarrR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: