Don't give a fuck

Idag fick jag lust att dra min undre ögonskugga långt åt helvete, så jag ser ut som en sönderknarkad galning som inte sovit på flera dygn. Bara för jag kände för det!

 
 
 
Usch, igår var det en kärring som såg att jag hade svarta läppar och hade det ENORMA behovet av att berätta för mig hur äckligt och fult det var och blaablaablaa. Bad henne dra åt helvete. Bryr mig faktiskt inte om folk säger att jag är ful bakom min rygg, lyckligt ovetande eller vafan.

Men när okända människor känner behovet att berätta hur äcklig jag ser ut blir jag ju förbannad! Så den här sminkningen är för henne, bara för att vara ännu vackrare än jag var igår, hah.. 

Kommer ju inte sluta ha svarta läppar bara för att den där kärringen sa så, bara så ni förstår det!

VI hörs senare, kram!!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

FAN! Skulle vilja sett hennes fejs när du gjorde de! MEN INTE MER ÄN RÄTT! Ganska kul för har gjort ett tidsinställt inlägg om liknande haha

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: