2 timmar

Har suttit i över två timmar och pluggat på nya inställningar om min kamera, eftersom det är ett av mina största intressen (fotografera, smink, rita) vill jag försöka utvecklas hela tiden och efter ett år av att fotografera och använt samma inställningar jämnt vill jag utvecklas mer så har pluggat på som fan och blir så exalterad och vill bara lära mig mer och mer!

Och ja, jag skriver som en jävla man.. HAH!

Jag vet inte om ni gillar musiktips av mig men här får ni en! Jag personligen brukar aldrig bry mig om att titta på då andra lägger upp musik tips men ni kanske undrar, haha, har i alla fall nött sönder den här låten senaste veckan och lyssnar om den typ 10 (no shit) gånger om dagen, haha!



Kommer nog roligare uppdateringar imorgon men har varit för uppe i varv idag för att länga ner tid men ska försöka köra en videoblogg i veckan (inga löften!) men vi får se.. Hörs imorgon

KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: