Trasiga fötter

Hejhejhej!

Julia och jag krossade stan idag, satt och drack läsk först och sen gick vi runt på måfå och efter det skulle jag hitta något att köpa till Oliver bara för att, ingen stor grej bara något litet så for runt på stan men inget kändes rätt så for till Ingelsta.
 
 
 
När vi hoppade av bussen (på fel hållplats!) åkte dem här skorna av, nog är dem snygga men man ser redan här att dem börjat skava.. Så gick barfota i 2-3 timmar tror jag, är inte riktigt säker men mina fötter är ganska slut nu!
 
 
 

Videobloggar!
 
 
 
Efter att springa runt sjukt länge, och ha fått ont i fötterna och va hemskt pissnödig slutade att jag köpte två små juice förpackningar till han, hehe, romantiskt! :3
 
Men Oliver var ganska söt då han fick dem:
 
Oliver: Du får den ena..
Elli: Vill du inte ha den?
Oliver: Men blir ju mer romantiskt om vi dricker varsin! :3

Meheheh, underbart! Nu är jag helt slut och ska däcka framför tvn.
 
Hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: