Stor lördag

Min dag har varit lugn men skön ändå.
 
Började med att göra frukost och kolla youtube sen slängde jag i tvätten i källaren och under tiden gjorde jag en timmes yoga pass. Har gjort yoga sedan jag var typ 11 eller något men har varit ganska fram och tillbaka men har tagit upp det igen ganska mycket för att mina läkare sa att det kan hjälpa mot denna förbannade huvudvärk som jag nu haft i ett halv år.. Lovley!
 
Efter det tog jag det lungt och tränade på ukulelen och drack te.
 
 
 
Älskar färgen på te, den är så mysig på något sätt...
 
Efter det tog jag en timmes promenad med musik och nu ska jag kolla en film med mer te, men den här gången är det iste, muuuums! Har helt enkelt varit en Elli dag idag. :3
 
Hoppas ni har det bra!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: