På stan med skruf Julia

Skolan var asjobbig, hade orientering så var ganska körd efteråt, att springa runt på stan var inte så lockande men körde ändå och jag och Julia kan alltid roa oss hur vi än gör så var fun times!
 
 
 
 
 
Efter vi farit till både Ingelsta, snurrat runt på stan och mot Eneby var vi äntligen på G hem till mig för att slänga i min blekning. Hade handlat lite nödvändigheter och så hade Julia varit förbi Partay och kollad "rekvisita" till Närcon, hehe.
 
Köpte en ny töjning, 10 mm, kommer inte ha kvar den här länge, tycker det är ytterst fult men ska ha en mattsvart plugg senare och ha likadant i andra örat också, och det är nice! :)
 
Alltid ny hårinpackning varje månad!
 
Köpte också svarta nylonstrumpbyxor som jag gjorde hål i, hehe, ni får bilder imorgon då jag har dem med min klänning! 
 
Och när vi promenerade hem kunde jag inte låta bli att fotografera naturen, blir så lycklig av det. :3
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen kom vi hem, avled lite på soffan innan jag orkade sätta mig i stolen och få utväxten borttrollad, satte också i blekning i topparna för att få bort det sista nyanserna av svart eftersom jag är less på det, var inte direkt min grej med dip dye!
 
Är sån hemskt gul belysning i den här lägenheten, alltid bäst att fotografera i dagsljus!
 
(det svarta ni ser är från luggens undersida) är ytterst medveten hur det sliter på topparna dessutom om man bleker just topparna.. Hehe, men klipper dem då dem blir för slitna så ni behöver inte vara oroliga!
 
Och om ni ser mig vandra runt dem närmaste dagarna och tänker, varför är hon så ljus på vissa fläkar i hårbotten?
- Jo, mina kära barn, jag sätter ju i min röda färg (hårinpackning) i duschen där jag inte har speglar vilket gör att jag ofta har fläckar i botten tills andra gången jag duschar så oroa er ej, jag vet vad jag gör!
 
Sen är det ju chill att ha sovmorgon till typ 13.00 imorgon och bara ha två lektioner, woho! Slutet av skolan är både hemskt och underbart på samma gång, hemskt för att man gör massa onödig skit då man är klar, underbar för ibland har man turen att få ledigt från flera lektioner i rad!
 
Sen ska jag också beställa lite fräna grejer men mer om det då jag har beställt och då det kommer!
 
Det var allt för idag, puss och kram godnatt!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: