Inte en av det bästa dagarna

Sjuk idag, har som vanligt huvudvärk men den är värre än vanligt och så har jag magkramper, spyr inte men gör ont och känner mig allmänt slut i kroppen.
 
Bild från några dagar sedan!
 
Tänker bara ligga framför tvn och datorn hela dagen, peta på ukulelen och möjligen köpa lite sött och tycka synd om mig själv!
 
Kommer senare ladda upp ett underbart nytt tips för finnar som jag testade igår som jag definitivt kommer fortsätta med mycket i framtiden. TIll det behöver man bara en sak vilket jag är säker på att alla har hemma, så håll utkik efter det!
 
Hejrå!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: