För blek för den blekaste?

 
Efter dagens enda lektion for jag och Julia till stan där vi delade på en kebab och pommes. Sen kom Oliver och jag köpte en ny foundation eftersom att min är för mörk, även fast jag har den ljusaste tonen i det märket, känner att jag är så jävla underbart blek. :3
 
Märkte imorse vilken fet foundation rand jag fick av den.. Inte okej!
 
Min gamla... Alltså Maybelline's Dream matte mouse i 010 Ivory.
 
Men har sett på youtube att Loreal's True match finns i riktigt ljusa toner och att den har väldigt bra täckförmåga eftersom jag vill helst att det ska se ut som jag har porslinshy och knappt är mänsklig!
 
 
Så köpte den som heter Ivory Rose. Testade dem båda foundationerna på min hand nyss och den från Maybelline hade definitivt en mörkare nyans så känns som en bra början. Ska testa den nya ordentligt först imorgon så lägger upp bilder och vad jag tyckte om det imorgon!
 
Sen for jag Julia och Oliver till Ingelsta där Julia skulle testa en klänning men den fanns inte där så var bara att knalla hem igen.
 
Nu ska jag göra det vanliga alltså yoga, mat, städa lite och plugga till imorgon då vi ska ha en heldag med nationella matteprov, woho... 

Wish me luck! 
 
BYE!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


NiNNi

Jävla bajs klänning! Så ska ev. till stan med min mamma imorn HAHHAH Då jag också ska få dom där ballorinorna med nitar hehehehhehehehehhehehehhehehehehe

Svar: SNEAKY BITCH!
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: