En viktig låt

Vet att jag inte skulle blogga mer idag, men satt och hamnade i minnernas allé och lyssnade på den här låten och även fast Pink inte är en artist som jag lyssnar mycket på betyder den här låten mycket för mig på grund av flera anledningar och jag har alltid tyckt den är så himla vacker att jag ville dela den med er.
 
 
Brukar vanligen inte tycka om då folk sätter upp låtar för jag brukar inte finna det så intressant men tänker ändå uppmana alla att lyssna på den här låten om ni orkar för den är verkligen vacker!
 
En annan låt med Pink som jag älskar är Family Portrait, den tycker jag ni också borde lyssna på om vill.
 
Love to you all
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: