Blod, ögon och skor

Har gått ungefär 5-6 timmar nu av ritande, så är ganska slut i ögonen efter att konstant tittat ner i ritblocket, det kan bli ansträngande och jag brukar oftast inte ta paus från en teckning och komma tillbaka efter en timme eller så för då brukar jag ha tappat inspirationen och då blir det bara halvfärdigt.
 
Ville ha ett lite "opolerat" utseende på den här bilden så jag är medveten om att det blev så! Testade rita med kolkrita som jag hade fått på julafton. Är inte så säker på vad jag tycker om det, känns inte som det fungerar så bra till sådant jag brukar rita för kanterna suddas lätt ut och är ganska svårt att få det intensivt men blev nöjd med resultatet ändå! 
 
Den här ritade jag också med kolkrita och är nöjd med den med!
 
Sen ville jag också återta och rita med mina älskade vanliga pennor. så Ritade en ganska dåligt anatomiskt hjärta med händer, blev inte så bra som jag hade önskat men var så hemskt borta i ögonen att jag inte klarade av mer just nu. 
 
Hejrå
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: