Where the shadows will fall

Nu orkade jag blogga! Huvudvärken är sådär just nu och kände mig lite kreativ.
Det som händer just nu är att jag klippt Olivers hår, och han blev jätte fin! 
 
Alltid lika charmiga!
 
 
Gjorde ett smink där skuggorna faller naturligt, är nöjd och var inte så komplicerat så gick fort och enkelt. :)
 
OCH så målade jag Olivers händer medan han spelade Nintendo, kontrollen blev ju ganska halvers men är nöjd med händerna.
 
Annars nytt så har jag fått ett par röda converse av Becka hon inte använder längre, tummen upp för det med!
 
Får se när jag nästa gång orkar uppdatera, kommer nog inte vara så snart men håller på att jobba på en videoblogg så håll ögonen öppna här eller följ min youtube kanal "WikmanMakeup"
 
love


Julia

Videoooo bloggar!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: