Från igår med Julia!

Träffade Julia igår och handlade massa fränt på stan sen blev det McDonalds snacka och skratta åt folk som gick förbi. Lätt roligast!

Nylon strumpbyxor.
 
Nya sexiga byxor! 
 
Mörkare puder än min hudfärg men kommer använda den till contouring.
 
Till mina naglar för det skivar sig så jag kan spara dem långa.
 
Olja till nagelbanden.
 
Det jag inhandlar varje månad, blekning och min röda hårinpackning.
 
 
Fick ett paket från Naima som jag praoade hos med massa blandade saker som snoddar.. 
 
Svart färg till om jag vill göra om min dip dye.
 
Navelsmycke fast jag inte ens har hål i naveln. x3
 
Och lite andra små saker!

Nu har jag klippt mina toppar för att få bort det slitnaste och blekt och färgat utväxten, ansiktsscrubbat och smörjt in mig så känner mig fräsch och fin idag. Ska nog gå ut på promenad och laga god mat och kolla en film med Oliver ikväll eftersom..
 
Imorgon åker jag till Gällivare i en vecka och lämnar Oliver här, så ska bara njuta av lugnet hemma och att inte behöva tvätta, diska, laga mat osv!
 
Ha en bra påsk och ett bra lov!
 


NiNNI

YOLO! *spiller cola* ...*FREAKOUT!*

Svar: Hahhahahah, bäääst
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: