Deep roots

 
En bild jag ritade i helgen som jag döpte till "Deep roots"
 
Anonym Om: 28 random fakta om mig - videoblogg
IP: 85.225.183.1
hur kom du på att du var bi? och berättade du bara det till dina vänner eller vad? :
 
Svar: Jag tror jag alltid visste det men det var som att bara "acceptera" det faktumet att det var så. Jag har alltid funnit mig lika attraherad till kvinnor som män och inte haft något emot tanken att vara intim med någon av samma kön. Man lär sig i olika takt att acceptera det och förstå hur man känner. :)
 
*Måste bara inflika att ens sexuella ställning handlar om att man vill ha sex med ett visst kön och har inget med förhållanden och kärlek att göra en heterosexuell människa kan bli kär i en person av samma kön men inte vara sexuellt attraherad och vise versa*

Jag berättade först för Oliver och sedan mina närmaste vänner och liknande. Jag orkar inte nu gå och berätta för alla människor jag lär känna men jag döljer inte det som jag gjorde innan jag "accepterade" det. 
 
Jag tror att jag har haft det lättare än många att acceptera min läggning eftersom min moster är gift med Sue Ellen och jag har levt med det nästan hela mitt liv och vet att min familj och människor omkring mig inte har något emot den saken. 

Hoppas det svarade på din fråga!

Var sann mot er själva och ha en underbar dag. :)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: