Uppskärd hals

Ännu ett köttigt smink, inte helt 100% nöjd med det men det är väl därför man tränar och blir bättre! c:
 
 
 
 
 
Hoppas ni gillade det! :3
 
Jag älskar effekt sminkningar, det måste inte alltid vara blod men att se ut som vad som helst utom sig själv, så att man blir helt chokad över hur det ser ut, sådant man inte går på stan med.

Mitt mål i livet är att jobba med filmer och skapa det jag är bäst på. Nog klarar jag av naturliga sminkningar och liknande jag fick ju C i smink då vi har gjort bröllopssmink och clean beauty som är i princip det men det är inte det jag älskar. Vill verkligen skapa saker som människor förundras över hur man klarar att göra det med smink sådant som man vänder på hvuudet av, jag älskar verkligen det jag gör..
 
Kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: