Transvestiter

Jag vill bara förmeddla en sak till världen som jag tror inte många inser och förstår.
 
 
I den här videon visas bilder hur en man sakta över går till att bli kvinna och som ni ser i slutet kan man inte se att det är en man. Det folk ofta tror är människor som byter kön helt och gör bröst förstoring/reducering kommer man kunna se att dem är man/kvinna från början och det jag tror att människor tänker på då är till exempel män som sminkar sig och använder feminina kläder men inte har en tanke på att göra den hela förändringen till att bli en full kvinna.
 
Jag vill bara att människor ska förstå att bara för att man byter kön så är det inte så och dem som byter kön vill ju lämna bakom sig allting som har med sin manliga struktur och vid slutresultatet ser man nästan aldrig att det varit något annat kön på den personen på dem föddes.
 
Jag tycker det är viktigt att förstå och jag stödjer människor som gör det valet i livet till 100%.
 
Puss och kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: