Träd

Jag älskar verkligen träden som finns i Norrköping dem är så underbara och vackra! I Gällivare finns mest, granar, talar och björkar. Alla härifrån blir alltid jätte förvånad då jag säger att vi inte har äppelträd eller päronträd, det kan inte växa där eftersom det inte fungerar i klimatet.
 
När jag var mindre och kollade på Anki och Pytte lekte dem med kastanjer vilket jag inte kunde få tag i hemma eftersom vi inte har det och då trodde jag hela mitt liv (tills jag flyttade hit) att man var tvungen att köpa det och att det typ kom från utlandet, haha, jag är störd.. Men hur kunde jag veta?!
 
Har faktiskt sparat en kastanj på min fläkt från första veckan jag bodde här för tyckte det var så amazing och ska ha kvar den hela livet!
 
I sommar är mitt mål att plocka ett äpple från ett äppelträd för jag har aldrig fått göra det! :c
 
 
Ska kolla en animeiflm som heter Grave of the fireflies som tydigen ska vara bra så jag får se vad jag tycker om den, ska mysa med mitt te och ha det underbart.
 
*tillägg senare sen jag skrev det här, den filmen jag laddade ner var på engelska och inte japanska och den andra jag laddade ner funkade inte texten och nu testar vi en tredje men är så sent nu (1 timme senare) så skippar att kolla idag och kollar imorgon!
 
Love to you guys!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: