Sommarlov

Då var det sommarlov. Pratade med Julia och vi båda kom fram till att man inte längre har den där fantastiska glädjen över sommarlovet som man hade då man var barn. Tror det är för man börjar bli så bitter och trött på allting, börjar bli gammal!

Skönt är det väl men är så himla trött i huvudet och har konstant ont överallt så är lite svårt att uppskatta det så mycket.. + att vädret sög idag!
 
Men även om vädret var dåligt krängde jag på mig min klänning och flög iväg till skolan, lika bra det!
 
 
 
Är riktigt nöjd med betygen, samhälls betyget hade ju kunnat ordnas (E) lite men var så himla less att jag faktiskt inte orkade. Men det jag är mest nöjd över är att jag behållit mitt A/MVG i svenska, det har jag då hållit fast vid genom året!
 
**märkte att matten inte syntes men fick B i det
 
När vi slutade fick vi alla varsin liten bit av en av våran mentorsslipsar, för han ska flytta till umeå och lämna oss, haha,  han var då en av det bästa mentorer jag någonsin haft!
 
 
Ska lägga mig i soffan nu och försöka sova bort lite av mina smärtor. Om jag mår bättre då jag vaknar ska jag nog göra något nytt smink men för tillfället orkar jag inte mycket mer.
 
Hoppas ni har en bättre start på sommaren än jag!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: