Regn som attsingen

Oj det regnar så man blir mörkrädd, nej egentligen inte av någon anledninig blev jag asexalterad och hoppade runt. Brukar inte reagera så då det spöregnar men blev jätte glad av någon anledning, hehe.
 
Blir ju ingen nattfotografering i regnet, kanske är uppenbart? Men ah... 

 
Imorgon ska jag simma, som måste göras för att bli godkänd i idrott.. Ute... Får se hur det kommer gå! Men måste bli godkänd i alla ämnen, av vad jag har fått veta så har jag över E i alla ämnen så är nöjd med mig själv!
 
 
Mest troligt kommer sakerna jag beställt imorgon så då blir det massa spännande inlägg må jag lova!
 
Blää är hungrig så ska göra "middag" kan mer kallas midkvällsmatdag eftersom jag ska äta flingor fil och banan, because Im poor and lazy! Till min middag ska jag kolla tatueringsprogram...
 
Drömde att jag tatuerade mig inatt längtar så länge tills jag blir 18! Har redan räknat ut hur min sleeve ska se ut på min vänstra arm och sen min "start" tatuering till höger arm eller ben.. Har inte bestämt mig, men ska hålla det hemligt vad jag ska göra tills det är gjort!
 
Ha det bäst!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: