Mini shopping!

For på ÖoB och handlade lite. :3 Bortsett från det jag ladda upp köpte jag disksvampar, bröd och juice!
 
 
Förändringar i håret på söndag, woho! :)
 
Har fått för mig att herr rakhyvlar fungerar bättre, I dont know I just do..
 
 
Enda nagellacket jag äger, hehe, tog mig en bra stund innan jag bestämde mig! ;)
 
Första dagen som ensam sedan Oliver flyttade in har gått bra, har tvättat kläder, diskat och kollat Prison Break så har haft fullt upp och inte hunnit sitta och tycka synd om mig själv, hehe.
 
Nu ska jag ta i mina sista krafter och göra ett en timmes yoga pass, sen ska jag duscha och ha ansiktsmask, äta middag och måla naglarna och så klart Prison Break!

P.s. gör massa små klipp i min ensamhet så får ni en videoblogg i slutet av veckan! 
 
Kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: