Mina saker har kommit!

Gillar att då Oliver öppnade för brevbäraren kom han sedan in och satte sig och först då insåg han att han inte hade några byxor på sig, hehe! 
 
 
En ny yoga dvd som jag snart ska kolla på och ansiktsfärger då det är ganska jobbigt att göra en hal ansiktssminkning med ögonskuggor. Är redan ingång och kladdar med dem resultat kommer på ett tag!
 
Imorgon ska vi vara sminkade som militärer på en vollyboll turnering med skolan (jag ska inte köra vollyboll eftersom jag inte är med på vårat lag, woho, hehe) och tror det här blir perfekt att använda till det! De jag verkligen gillar med det här sminket är att det stelnar och inte håller sig kladdigt vilket jag var oroligt att det skulle göra.
 
Kolla snart för resultat!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: