Jag älskar solen på kvällen

Jag älskar verkligen kvällssolen då den är helt orange och nästan känns guldig, känns som om allting ser så mysigt och underbart ut då, som i en sagovärld!
 
Solen lyste in precis på väggen och jag var ju tvungen att ta en mysig bild!

Ser ut som en skallig och tjock gubbe för jag har på mig min myströja och allt hår uppsatt, hehe.
 
Tur att jag hann fotografera för nu 3 minuter senare är solen helt borta från väggen. Kanske därför jag gillar kvällssolen så mycket för den inte finns inte så lång tid under dagen så då blir den mer fantastisk? Som en sällsynt enhörning som hoppar på en regnbåge! :3
 
Nu ska jag kolla Easy A äta persika och dricka grönt te. :)

Godnatt mina små änglar

Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: