Ett skrikande bitande barn

Visste ni att jag var jätte arg som barn? Eller ja, jag var ju glad ibland också men oftast då min familj pratar om min barndom kommer dem 10 000 historierna om den gången jag var så förbannad.
 
Bita, slå och skrika var mina vardagliga medel då jag var ett envist barn och då jag tänker tillbaka då jag var så liten förstår jag inte varför jag hade vänner då jag var så girig och arg.
 
 
Finns en film då mamma står ute och hänger tvätt och jag sitter nedanför och vikar på klädhängaren, då hon säger åt mig springer jag fram och biter henne i benet.. Jag kan inte varit så gammal eftersom hon fick lyfta upp mig och skälla ut mig då.

Nu för tiden är jag nästan aldrig arg, då måste man göra något riktigt ordentligt som gör mig upprörd. All ilska tog nog slut då jag var ung? :3
 
Nu ska jag dricka te och läsa Slash's självbiografi tills jag blir trött.

Godnatt!

Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: